La Setmana Santa porta molt vòlei!
No saps què fer per les vacances de Setmana Santa? No pateixis perquè el vòlei al CV Barberà no para!
Els dies 14, 15 i 16 d’abril organitzem unes jornades de tecnificació per a jugadors i jugadores d’aleví fins a juvenil. Pots fer la teva inscripció als següents enllaços:
Data límit: 30 de març
I el 17 d’abril arriba el Torneig de Setmana Santa 4×4 mixte a on us esperem tots i totes!
Categories infantil, cadet i juvenil amb dues noies i dos nois a pista.
Feu la vostra inscripció aquí
Data límit: 30 de març
La solidaritat protagonitza la presentació de la temporada 24-25

Aquest diumenge, 3 de novembre, l’IEM Elisa Badia es va tornar a omplir, en aquesta ocasió, per a celebrar l’acte de presentació oficial de la temporada 2024-2025 del CV Barberà.
Jugadors i jugadores, equip tècnic, famílies i amistats van poder gaudir de la desfilada de cadascun dels 22 equips que conformen enguany el nostre club amb més de 230 membres.
En representació de l’Ajuntament de Barberà del Vallès, l’acte va comptar amb la presència de la regidora d’Esports, Susanna González, que va dirigir unes paraules a les persones assistents i del quart tinent d’alcaldia, Carles Ortiz.
I una vegada més, també es va comptar amb l‘assistència i intervenció de la presidenta de la Federació Catalana de Voleibol, Maribel Zamora, que va remarcar la tasca duta a terme pel nostre club, així com els valors que ens mouen.
I a més, en aquest cas, la solidaritat es va convertir en una de les grans protagonistes de l’acte, ja que van ser moltes les persones que van respondre a la crida que vam fer per a recollir material, productes i aliments per a les víctimes de la dana al País Valencià.
Moltes gràcies a tots i totes els i les que vau assistir. I gràcies, un any més, per formar part de la família del CV Barberà!
Podeu accedir a totes les fotografies de la presentació aquí




