Presentem els 23 equips de la temporada 23-24 del CV Barberà

Aquest dijous, 12 d’octubre, el CV Barberà ha celebrat l’acte de presentació oficial dels equips de la temporada 23-24.

L’IEM Elisa Badia es va omplir de jugadors i jugadores, equip tècnic, famílies i amistats que van poder veure els 23 equips que conformen el club aquesta temporada i alguns dels seus 276 jugadors i jugadores.

En representació de l’Ajuntament de Barberà del Vallès, l’acte comptar amb la presència del tercer tinent d’alcaldia, Carles Ortiz i de la regidora d’Esports, Susanna González, la qual va dirigir unes paraules a les persones assistents. També va ser la presidenta de l’entitat, Núria Aris, la que va intervenir per agrair a tothom l’esforç i el treball que es du a terme setmana rere setmana per a fer del CV Barberà un gran club.

Moltes gràcies a tots i totes els i les que vau assistir. I gràcies per formar part de la família del CV Barberà!

Podeu accedir a totes les fotografies de la presentació aquí

Presentem la temporada 2022-2023!

El passat diumenge,11 de desembre, l’IEM Elisa Badia va acollir la presentació de la temporada 2022-2023 del CV Barberà. Una matinal on el pavelló es va omplir de jugadors i jugadores, equip tècnic, famílies i amistats que no es van voler perdre aquesta jornada.

Així es van donar a conèixer els 20 equips que conformen aquesta temporada el CV Barberà i que fa que gairebé 250 jugadors i jugadores llueixin cada cap de setmana els nostres colors a les pistes.

L’acte va comptar amb la presència de la presidenta de la Federació Catalana de Voleibol, Maribel Zamora i dels regidors de l’Ajuntament de Barberà del Vallès, Sergio Monterio i Joan Muñoz.

Moltes gràcies a tots i totes els i les que vau assistir. I gràcies per fer que la família del CV Barberà sigui cada cop més gran! Continua llegint «Presentem la temporada 2022-2023!»